A képzésről bővebben

Kizárólag minősített oktatókkal dolgozunk.

A minőségi garancia érdekében/1: oktatóinkat Mi (a Megbízó és az alvállalkozója) fizetjük – UTÓLAG!
A minőségi garancia érdekében/2: Ügyfeleink minden hozzánk teljesített befizetésről számlát kapnak.
Számla nélkül a garancia-igény nem érvényesíthető.
Számlával alátámasztott reklamáció esetében a panaszt kivizsgáljuk.

Amennyiben a panasz jogos, az ügyfélnek a jogos panasszal érintett órák díját visszatérítjük.

A minőségi garancia érvényesíthetősége érdekében a panasszal érintett vezetési órák díját a vizsgálat lezárásáig visszatartjuk. Ez arra fogja ösztönözni az NMGR® védjegy használatára feljogosított oktatóinkat, hogy munkájukat az ügyfelek megelégedésére végezzék.
BŐVEBB információ az iskolafüggetlen www.nmgr.uk weboldalon olvasható! 

Versenyképes árakon dolgozunk.

Ez azért lehetséges, mert a PRODUÁL Kft. Autósiskola az ügyfélvédelem költségeit az ügyfelektől teljes egészében átvállalta - oly módon, hogy azt a saját marketing költségeibe beépítette.

Ügyfeleinknek tehát csakis a képzési szolgáltatás díját kell megfizetniük, a minőségi garanciát INGYEN KAPJÁK!

Ez óriási érték, mivel az üzemszerűen végzett ügyeskedés rejtett költségei akár a tanfolyam teljes árát is meghaladhatják.
Ügyfélvédelmünk tehát százezres nagyságrendű garantált megtakarítást jelent azoknak, akik ezeket a rejtett költségeket és a hozzájuk kapcsolódó pszichikai megalázást el szeretnék kerülni. (ezért szokott ordítani az oktató)

Árainkat IDE kattintva tekinthetik meg.

2019-10-16« Vissza

ÉRDEKEL AZ

ÜGYFÉLVÉDELEMMEL KOMBINÁLT

KÉPZÉS?

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk