Ügyfélvédelem

AZ EGYETLEN MEGOLDÁS
Kizárólag velünk kerülhető el az a csapda, amelyet a járművezető-képzésben az ELŐRE FIZETÉS okoz!
Gondold csak át!
Ha már előre ott van a pénz a szolgáltató zsebében, akkor vajon mi motiválja akár a képzőszervet, akár a szakoktatót arra, hogy valóban minőségi szolgáltatást nyújtson?
A dolgok normális menete nem ez! 

A dolgok normális menete az, ha a szolgáltató csak utólag, és csak akkor kapja meg
a neki járó díjat, ha TE ELÉGEDETT vagy az általa nyújtott szolgáltatással!

Szeretnél kiszolgáltatott helyzetbe kerülni? 
Iratkozz be bármelyik képzőszervhez, és már meg is szerezted a kiszolgáltatott státuszt!

Ha azonban nem ezt szeretnéd, akkor dönts okosan, és válaszd a JOGSIMANÓT! 
Mi ügyfélvédelemmel kombinált képzési szerződést kötünk Veled.
Mit jelent ez?

Azt, hogy nem kell rejtett költségekkel számolnod, mivel MI üzleti felügyeletet látunk el a velünk szerződésben álló szolgáltatók felett. Vagyis ha nem vagy elégedett az oktató által nyújtott szolgáltatással, panaszt teszel, és panaszodat a vizsgálat jogosnak találja, akkor a panasszal érintett órák díját részedre teljes egészében visszatérítjük.
MEGTEHETJÜK – hiszen ez a pénz még nincs ott az oktató zsebében.
És ha a panaszod jogos, akkor nem is lesz. Sőt….
Ha az oktató súlyosan megsértette az NMGR® magánminősítési rendszer szabályait, akkor
még fegyelmi eljárás is indul ellene.

2019-10-11« Vissza

ÉRDEKEL AZ

ÜGYFÉLVÉDELEMMEL KOMBINÁLT

KÉPZÉS?

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk